Valla reis öğrenciyim fazla para harcamayla da işim yok biriktirdiğim kadar boş boş duracağına hiç araştırma yapmadan alayım dedim. Zaten hemen bozdurma gibi bir niyetim yok köşede beklesin ama sizce ne kadar bekletmeliyim ortalama
bir ortalama veremem burası Türkiye çünkü. Perşembe günü faiz kararı var bunu bir görmek lazım. Siz tasarruflarınızı yine de altında tutmaya devam edin. Altın her daim candır, üzmez ama sabrederseniz.