Karşı taraf sinyal vs vermeden sol şeride geçiyor aniden hemde gaza basmıyor gördüğüm kadarı ile acemi olduğu kesin sizde aşırı hızlısınız hocam biraz yavaş gitseniz belki kurtarma ihtimaliniz varmış ama büyük suç karşı tarafta bence geçmiş olsun