Öndeki araç daha şeriti terk etmemiş, ama siz geçmeye çalışmışsınız. Sağ taraftaki tır da aynı anda önündeki aracı sollamak için orta şeride girmeye başlamış. Araç da korkup tekrar kendi şeride dönüyor. Zaten yarısı bile çıkmamış daha, erken davranmışsınız. Çok daha vahim bir kaza olabilirdi, hızınızı da göz önünde bulundurduğunuzda.