Videoyu izlediğim kadarı ile %100 haklı çıkmazsınız hatta %50ye kadar kusur düşebilir. Öncelikle tünellerde hız sınırları normal yollar gibi değerlendirilmez ve uyulması zorunludur. İkincisi karşıdaki araç zaten hata yaparak şeridi ortalamış ama sizde zorlamışsınız gibi duruyor illa ki geçeceğim gibisinden. Şeridi terk etmesini bekleyebilirdiniz çünkü frene bastıktan sonra aranızda 50-60 metre kala tekrar geçebilirdim diye gaza başmışsınız videodan anlaşılıyor. Kusur oranı tartışılır yani ama avukatın arkadaşınız olması bir şeyi değiştirmez sonuçta yargılamayı avukat yapmıyor.