Hocam biz dava edildik benim annem vefaat ettiği için onun hakkını ben alıyorum 5 milyon fiyat biçildi zaten bilirkişi geldi keşif yaptı değer biçildi sadece dava eden kişinin avukatı var ben sadece paramı ne zaman alırım onu öğrenmek istiyorum tüm ödemeler ihaleye girecek kişiler tarafından yapıldı büyük ihtimal rapora da kimse itiraz etmez diye düşünüyorum
dava sürecindeki bilirkişinin dışında satış memurluğu tarafından da bilirkişi gelecek taşınmaza. önemli olan onun gelmiş olması.
uyap vatandaş ile dosyanın durumunu görebilirsiniz.
satış memurluğunda dosya açılmış mı ona bakmak lazım.