Karşı taraf suçlu ama burada etkenler var
1.Tünel hiz sınırı kaç ve siz 70 üzeri gidiyorsunuz gibi gözüküyor. Tahminidir.
2.Sinyal vermemiş bu yüzdende suçlu muhtemelen acemi sürücü tırı görünce korkup sola kaçmış. biraz hızlansa geçer sizede yol verirmiş.

Başıma Gelen Hadise ;
Sigortadan veya kaskodan yaptırmak istiyorsa bence uzlaşmaya gidin yarı yarıya yaptırın bende lüx model bir araç var banada aynısı oldu ışıklardan dönerken çarptılar sağ 2 kapı ya 6k ya yaptırdım kasko vs sigorta yapsa ya kapı değiştirilerdi 100k üzeri girerdi yada boyansa 50k üstü anlaşmaya çalışın.
Başka çözümü yok sigortada deger kaybı vs var ama bilgim yok bence kesinlikle yaptırmayın sigortada kaskoda sonra gerçekten satarken zor satarsınız.