kome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arada senin hız kaç idi? Tünel ici hız limiti ne?
Tünel Limit 90 benim hızım 130 civarı Bununla alakalı Bilir kişinin bana attığı yönetmelik maddesi şöyle diyor : Gidişe ayrılmış yol bölümlerinde, şerit değiştirmemek şartıyla bir şeritteki taşıtların diğer taşıtlardan hızlı gitmesi geçme sayılmaz. Geçme sırasında geçme kurallarının mecbur kıldığı şartlar dolayısıyla hız sınırını aşan sürücülere cezai işlem uygulanmaz.