F12 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
esasen forum mantığı hızla çöp olmaya doğru gidiyor, forum bilgi alışverişi içindi; bilmeyen sorar bilen cevaplardı..
şimdi ise yapay zeka bu görevi fazlasıyla üstlendi.

açıkçası bazı konular var ki sırf açılmak için açılıyor bu alexander forum'un forumun icat edişinden beri böyle, google da aratılacak basit şeyler için bile konu açan arkadaşlarımız varken bi bakıma da haklı çıkıyorsunuz.
Bu durumda ticaret hariç forumun kullanımı bitiyor ..

yardımlaşma zamanla azalacak öyle düşünüyorum.

Eğerki forumun sahibi olsaydım Kesinlikle bir yere entegre ederdim.