Empat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mi11t pro
f9f9f9 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşım geçen hafta Teknosa dan 12bin liraya bir telefon aldı kendi markalarıymış, tekno... ile başlıyor markayı tam hatırlamadım.
1 haftadır kullanıyor oldukça memnun, yakınınızda Teknosa mağazası varsa ve android kullanmak isterseniz bir bakmanızı öneririm.
Özellikle şarj durumundan oldukça memnun olduğunu söyledi. Çok aktif kullanmasına rağmen 24 saat yetiyormuş.
Teşekkür ederim, bahsettiğiniz cihazlara da bakacağım 🙏