yogurtlusucuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayır etmedim 4 günlük seyahate gelmiştim 11 güne uzattım dönüş biletimi iptal ettim çünkü burada deneyimlemem gereken şeyler olduğunu farkettim ayrıca insana verilen değerin ne kadar yüksek olduğunu insanların para dışında şeyler konuşabildiğini fark ettim bu yüzden burada kalmak istiyorum eğer yapabilirsem oturma ve çalışma izni alacağım olmazsa bakacağım
Başarılar diliyorum zor bir süreç olacak senin için ama başarabilirsen her şey güzel olacak senin yerinde olmak isteyen bir sürü insan var trde imkan bulursan kur düzenini oraya bir arkadaş tavsiyesi.