adampation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sitede hakkımızda kısmınada o xxx kısmında sıte adı yazıyor zaten, r10 da link oluşturmasın diye xxx yazdım ben örnek olarak. Ayrıca temayı neden sevmediniz hocam ya .d renklendirmeleri ile vs gerçekten uğraştık
İşin doğrusu yazı renklerinin mavi olması bana cs 1.6 hissi verdi, orada sohbet kısmı böyle rengarenkti ya Ayrıca okuyucuyu yoran bir renk daha sade bir şeyler seçebilirsiniz bence.