Konu
R10.NET Eski Tasarımını Kimler Hatırlıyor?
18-06-2023, 21:19:21
#12
hakan4729
CodeConjurer adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10.NET Eski Tasarımını Kimler Hatırlıyor?
Vaaay nerden buldunuz bunu windows masaüstü temalı r10 ana sayfası evet bugünleri de görmüştük güzeldi