CodeConjurer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10.NET Eski Tasarımını Kimler Hatırlıyor?

Vaaay nerden buldunuz bunu windows masaüstü temalı r10 ana sayfası evet bugünleri de görmüştük güzeldi