Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar vasıfsız biriyim ne mesleğim var ne eğitimim var gerçekten kaçıp gitmek istiyorum bu işin yasal yolu nasıl işler benim bu durumda yasal gitmem mümkün mü veya kaçak gitsem nasıl olur bilgisi olanlar paylaşırsa çok sevinirim
Kanadanın bu konuda daha iyimser olduğunu duymuştum bir şekilde turist vizesi al sonra dönmek istemiyorum diye başvur gelme 2 sene kadar kampta kalıyorsun sonra kalıyorsun . Araştırırsan birşeyler çıkar ama paranı kaptırma bu işler için dolandırıcıda çok.