2 hafta önce ben gittiğimde gürcistan larisi 8.40 dı banka 8.65 ve 8.90 arası döndürerek çekiyordu ödemeleri.


Ancak nakit taşımanın anlamı yok zaten TL olan güvensizlikten dolayı dövizciler arasında bozum komisyon oranıda çok yüksek.
Bu yüzden yemek ödemelerini vs. kartla yapmak mantıklı. Sadece TAKSİ için 100 lari bir şey yapmıştık yanımızda kullanmaya.

Taksilerle pazarlık et mesela Orbi de kalırsan , ali nino ya 10-12 lariya gidersin. Gene aynı şekilde bu fiyatlara dönersin yoksa sana 20-25 lari fiyat çekeler