Herkes "bilgisi olmayan da yazmış" demiş ama ben demeyeceğim sadece uyarmak isterim.
Kart ile neredeyde dünyanın her yerinden para çekebilir ve ödeme yapabilirsiniz. Bu dönemde kur makasları çok açık bu yüzden banka TL'ye çevirirken ücret fazla gelebilir. Bunun dışında komisyon alırlarsa zaten satıcı belirtir, yani yurtdışı diye ekstra ücret olmaz.

Yine ama bazen bankalar TR'de bile hata veriyor. Bu yüzden birden fazla Bankanın kartını kullanmakta fayda var.