20'li yaşların başlarında yaz aylarında ben de benzer bir markette çalıştım. Çalışacağınız ekip arkadaşları çok önemli. Lakayt, ezmeye meyilli, ş*ref*iz tiplerin olduğu bir şubeye denk gelirseniz işten tiksinirsiniz. ruhen yorulursunuz.
Ama ekip arkadaşlarınız iyiyse sadece fiziken yorulursunuz.