cepoyunz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer kısa süreli düşünüyorsan gir çalış. Müşteri ilişkisi veya zor zamanlarda ne yapacağın konusunda insana güzel tecrübe kazandırıyor. Ancak baya bir yorucu bunun farkında olarak gir. Palet palet malı yerleştirmek, bölge müdürünün istekleri, sıkıntılı müşteriler, her hafta insert ürünleri yerleştirmek, hırsızlıklarla uğraşmak. Bunlar insanı yıpratıyor ancak ilk başta dediğim gibi kısa süreli ise güzel tecrübe ve sabır kazandırıyor. Denneyebilirsin.
en fazla 3 4 ay çalışırım diye düşünüyorum