Arkadaşın da söylediği gibi
Mastercard, Visa, Electron vs kullanılan bütün pos makinalarından çekersin.
Pos makinası lari çeker, lari - tl paritesi kullanılır.
Tek dikkat edeceğin nokta var. Dikkat et vak vak a denk gelip kartı kopyalatma.