2 senedir Tekirdaga yerleştim. 26 yıllık istanbul maceramız sonrası kısa ömrümüzde yaşamak nedir onun farkına vardım. Gençleştim resmen 😄
Kaz tavuk civciv meyve sebze mis gibi.. Allahın belası trafiğinden pis havasına kadar çok şükür kurtuldum.
40a yakın meyve agacım var mis gibi taze meyve yiyorum. Mis gibi taze yumurta. Lezzetli Kaz tavuk eti. Mis gibi hava. Doğa yeşillik. Sessizlik.
Canım sıkılırsa 10 dakika sonra 300 350 binlik nüfusun içine atıyorum kendimi. Yani 25.000 İstanbulda kazanacağıma 13.000 burda kazanırım. Kafam rahat olur. Ki kafasını kullanana her yerde kazanç fazlasıyla var.
Kırsal yerde beyne oksijen daha fazla gidecegi için kafa daha fazla çalışır 😂
Komşuluklar mükemmel. Yardımlaşma çok iyi. Üzümler için asma yapmayı ağaçları ilaçlamayı sebze dikmeyi işin ince detaylarını vs vs öğreniyor. En azından üretim ve ortaya eserler koymaya çalışıyorsun.
Ayrıca kuluçka makinam ile farklı ırklarda hayvanlar çıkartıyorum. Büyümesi beslemesi harika.
Kümesten yumurta topluyorsunuz.
En güzeli de ne biliyor musunuz? Çocuklarınız şehir de evlere hapsolmuyor, çocuklarınızı robot gibi yetiştirmiyorsunuz... Doğal temiz bir ortamda üreten üretmeyi seven, çocukluğunu doya doya yaşatıyorsunuz. En güzeli de onlara çocukluğunu veriyorsunuz...