Yorumları okudum ama büyük şehire yerleşmek daha mantıklı diyorlar ama bu yanlış. 32 senedir İstanbulda yaşıyorum. Doğma büyüme buralıyım hayat mücadelesi, hızlı yaşama(herşeye çok çabuk adapte olman lazım), pahalılık, trafik, stres, sürekli bir aksiyon, daha aklına gelebilecek herşeyi sayabilirim. İstanbulda çalışıyorsan öyle çıkayım her haftasonu istanbulun biyerini gezeyim falan hikaye çünkü trafikten 50km yolu 2.5 saatte gidiyorsun. Bana sorsan 32 senedir İstanbulda gitmediğin yer varmı diye gittiklerimi saysam daha kolay sayarım. İstanbulda yaşayıpta İstanbulu tam manasıyla gezebilmiş insan sayısı çok azınlıktadır. Hayat mücadelesi buna müsade etmiyor. Öte yandan 25bin tl para değil şuan kiralar son 1 haftada 3k arttı anadolu yakasında 15 yıla kadar(depremden sonraki binalar) da oturmak istersen eğer 13-20 k arası ücret ödemen lazım 1+0 yada 1+1 ise 9 ile 15k arası bir fiyatta Kartaldan öteye gidersen tabi fiyst düşer. Bu bahsettiğim yerler işe kolay gidip gelebilmek içib toplu taşımanın tek vesait yada 2 vesait olduğu yerler. 3-4 vesait ile işime gidebilirm dediğin yerlerde 2 3k daha düşüyor fiyat. Gelelim yemeğe hemen hemen her yerde 1 öğün yemek 100₺ oda ucuz olanı. Pazar market dersen taşrada 5₺ olan şey burda 15₺ sence buraya gelip aldığını yemek mi yoksa orda aldığından kısıp yatırım yapmak mı ? Tavsiyem gelmemenden yana ben bile son 4 aydır İstanbul dışına taşınmanın planlarını yapan birisiyim. 32 yaşında vücut olarak 40 kafa yorgunluğu olarak 50 yaşında birisine dönüştüm.