Kartta kullanabilirsin hic sorun olmaz ufak tefek yansiyor sanırım. Birde yaninda lari bulundur 100 200. Ortalama taksiler 10 lari kapidan batuma. 50 lari o manada yeter sana orda dolasmaya sen parca parca 100 lari al ustune onuda karşıda yapma. Hopada dovizcide bozdur. 2 tane dovizci var orda biri geciriyor ortalarda olana git