lise son'a kadar taşra sayılabilecek bir yerde yetişmiş biriyim, şuan ki gelirim anketteki rakamdanda daha yüksek ve istanbulda yaşıyorum, kira derdim yok.
İki tarafıda denedim diyebilirim.
Kesinlikle büyük şehir, taşrada ömrünüzün sonuna kadar 13 bin tl maaşla kalırsınız, ölürkende maaşınız 13 bin tl olarak. Sıfır yükselme ihtimali, sıfır potansiyel.
Evet istanbulda yaşanmaz falan filan diyeceksiniz ama yaşayan yaşıyor. Benim şahsen İstanbul ile cebelleşmem 1.5 yıl sürdü. ilk 6 ay boyunca hele ciddi zorluklar çektim, taşrada hiç zorluk çekmezdim,
Şimdi orada kazanacağım paranın 3 katını kazanıyorum, ev aldım borçsuz.
Fırsatları kovalamaya devam.