Şu forumda bilgisi olmadan fikri olanlar bitmedi. Kendi fikirlerini bilgi gibi satanlar hiç bitmedi.
TR kartı diye bir şey yoktur. Mastercard ve Visa vardır. %99 ihtimalle ikisinden birine sahipsiniz.
Herhangi bir komisyon yok. Dünyanın, bu kartların geçtiği her yerde aynı burada nasıl alışveriş yapıyorsanız o şekilde yaparsınız yurt dışı kullanımınız açık olsun yeter.
Döviz kuruna göre çektiğiniz harcadığınız miktar hesabınızdan TL olarak düşer bu kadar.