Şu forumda bilgisi olmadan fikri olanlar bitmedi. Kendi fikirlerini bilgi gibi satanlar hiç bitmedi.

TR kartı diye bir şey yoktur. Mastercard ve Visa vardır. %99 ihtimalle ikisinden birine sahipsiniz.

Herhangi bir komisyon yok. Dünyanın, bu kartların geçtiği her yerde aynı burada nasıl alışveriş yapıyorsanız o şekilde yaparsınız yurt dışı kullanımınız açık olsun yeter.

Döviz kuruna göre çektiğiniz harcadığınız miktar hesabınızdan TL olarak düşer bu kadar.