Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhaba herkese hayırlı pazarlar, açıklarımı kapatmak için izinli günlerimde ek işe girmeyi düşünüyorum. Haftanın farklı günlerinde 2 gün iznim oluyor, birinde çalışabilirim çünkü diğerinde geceden nöbetten çıkıyorum. Genelde günlük olarak garsonluk var ama o da yorucu olur gibi geliyor. Onun harici geceleri nöbette pc başında yapabileceğim neler olabilir. Tabi bunlar herkesin yapabileceği basit işler olmalı içerik girme, gmail açma, canlı destek vs vs. Ayın 24 ünden sonra yıllık izine çıkacağım bayramdan sonra başlayabilirim