Merhaba, babamın telefonu için açıyorum bu konuyu. Ekranı daha önce değişmişti ve yine kırıldı. Değişmesi gerekiyor. Orijinal ekran için 750 TL gibi bir fiyatlandırma öngörülüyor sanırım. (Orijinal olmayan ekran değişimleri 500 TL bandında.) Babam Xiaomi'ye geçtiği için bu telefon boşa çıktı. Ekranı değiştirip satmamız mı daha mantıklı olur yoksa direkt bu haliyle mi?

Kırık ekranıyla tanıdığımız 2500-3000 TL eder diyen telefoncu arkadaş var. Daha yükseğine gidebilecekse satmayı düşünebilirim. Hem piyasa araştırması yapmak hem de ederini öğrenmek için oluşturuyorum konuyu. Telefoncudan ziyade son kullanıcıya satmak tercihim olacaktır. Telefonun çalışır durumdaki aksamlarında herhangi bir problem bulunmuyor.