3. seçenek olarak tam ortasında bir yer lazım. Böyle kasmadan taşranın ucuzluğu, sakinliğine ve yine kasmadan metropolün pahalılığına, sosyalliğine, olanaklarına ulaşılacak bir yer arıyorum.
Şehir çok pahalı diye taşraya gittim. 4-5 yıl kaldım. Parayı kazandım ama harcayamadım. Sonra yemişim parasını diyerek geri döndüm. Şimdi yine taşra çağırmaması için bir tarafımı yırtıyorum.