HeavenGarden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Satış talebinde bulundunuz mu?
Dosya satış memurluğuna gönderildi mi?
Satış memurluğunca bilirkişi incelemesi yapılacak, bilirkişi raporları hissedarlara tebliğ edilecek, rapora itiraz olmazsa satış günü belirlenmesi için talepte bulunulacak, gün belli olunca hissedar ve ilgililere yeniden tebligat çıkacak vs vs.
Süre vermek mümkün değil, bu işlemler için harç ve masraf ödemeleri yapılması da gerekiyor dosyaya.
Avukatınız yoksa süreci kısaltmak için bir meslektaş ile anlaşmanızı öneririm.
Hocam biz dava edildik benim annem vefaat ettiği için onun hakkını ben alıyorum 5 milyon fiyat biçildi zaten bilirkişi geldi keşif yaptı değer biçildi sadece dava eden kişinin avukatı var ben sadece paramı ne zaman alırım onu öğrenmek istiyorum tüm ödemeler ihaleye girecek kişiler tarafından yapıldı büyük ihtimal rapora da kimse itiraz etmez diye düşünüyorum