Anlattığınıza göre temeliniz yok. Yarışacağınız adaylardan çok gerisiniz ve açığı kapatmak çok zor. Gerçekten zorlu bir süreç çünkü. Onca çalışmaya rağmen yapamama ihtimaliniz de var.

Şu an üniversite mezunlarının büyük çoğunluğu mezun olduğu bölümle alakalı bir işte çalışmıyor. Bir abi tavsiyesi olsun eğer diploma istiyorsanız AÖF'te bir bölüm yaz 4 yıllık. En kötü 5 senede bitirirsin. Bu arada bu süreçte çalışarak para biriktirebilir ve deneyim kazanabilirsin.