Birkaç saat önce Godaddy'den şöyle bir mail almıştım:



Çok sık domain yatırımı yaptığım için özel bir danışman atamışlar. Yarın cevap veririm diye maili kapattım 1 saat geçmeden baktım Amerika'dan biri arıyor



Hafif tırsmadım değil ne alaka diye. Açtım baktım Hint aksanıyla biri İngilizce konuşup "Emre nasılsın?" diyor. Dedim iyiyim de siz kimsiniz. Bana mail atan adammış. "Mailime dönmeyince endişelendim." falan diyor 😆

Hanımla dizi izliyorduk meşgulüm dedim ama çok kısa sürecek dedi. Genelde hangi tarz domainlere yatırım yaptığımı, satışlarımın nasıl olduğunu, fiyatlardan memnun olup olmadığımı falan sordu. Biraz yenileme fiyatlarından yakındım, %50 indirim kodu yolladı 5 tane. Açık arttırma üyeliğimi de ücretsiz 1 sene uzattı. "Sevebileceğin domainleri sana mail olarak atmamda sakınca var mı" dedi, ben de yok yolla gelsin dedim. Kapatırken de "Zamanını aldığım ve bozuk İngilizcem için özür dilerim, Whatsapp'tan seveceğin domainleri atacağım." diyip kapattı. ABD'den gelen arama ufak tırsıtsa da ilgi alakaya bayıldım. Türkiye'de hiçbir şirket tarafından bu feedbacki gördüğümü hatırlamıyorum. Büyük firma olmak ayrı mesele imiş. Akşamıma renk kattı valla.