kullandığınız görseller yüzünden incelenmişsiniz. Kullanılan görsellerin telif hakkı onlarda ise o zaman ciddiye alın derim. sitenin benzerliği ile ilgili dava açılamaz. daha önce görüştüğünüzü ilhlalleri kabul ettiğiniz de yazıyor. öyle bir şey var mı ?