Arkadaşlar selamlar. Bir websitem var. Devam ettirip ettirmeme kararını veremiyorum. günlük 30- 40 kişi giriyor. o da tek tutmuş yazım olan Termux komutları postu sayesinde. sitede görürsünüz zaten. sizce trafiği nasıl arttırabilirim. ya da uğraşmama değmez mi?. adsense kullanan üyeler beni aydınlatabilirmi, mesela günlük 300-400 kullanıcı ziyareti olan bir websitesi tr de kaç tl kazanabilir? Websitem --> webdili.net

az öncede aynı konuyu açtım. forumda bu aralar düşüş mü var ne