Bisny adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Keşke anlık olarak değişse bazen ertesi güne bile sarkabiliyor
Aslında anlık olması şu an bu altyapı için sorun olabilir. Ziyaretçi sayacı olmamasi gerek. Birisi proxy kullanarak istek gönderirse bunu kendine göre yükseltir. Kullanılan altyapıyı gereksiz yoruyor. En iyisi sadece üyeleri göstermesi. Bu da anlık olmaz çünkü forum şu anda websocket kullanmıyor dediğim gibi.
Muhtemelen request ile yapılmış.