Mexico 150 tavsiye ederim. Zones 180 vardı çalındı. Onunla üçüncü viteste 50 km hızda anca yokuş çıkardım. Bununla dördüncü vitesle artçı olmasına rağmen 70 km hızda çıkıyorum. Ben kasımda 30 bine almıştım. şu an fiyatları ve yeni motorlardan haberim yok. Keyifli sürüşler. Tekerinize taş değmesin 🙏🏻