Konu
Wisecp hata alıyorum
17-06-2023, 17:42:33
#6
OnlineService
php.ini düzenleyicisine girerek alt kısımda yer alan kodu düzenlemeniz yeterli gelecektir.
session.save_path = "/tmp"