Toptancıların yaptığı işin adı " Toptan ve Perakende Satış" tır. Size toptan mal satıyor olması, perakende satış yapamayacağı anlamına gelmez.
Aynen oyle. Nihayetinde toptancı da bir ürünü toptan biryerlerden aliyor veya yaptiriyor. Yaptigi durum abes degil. Siz de ilk uretiyice ulaşın. Ben sırf bu yuzden trendyol daki giyim urunlerimi toptancidan almak yerine fabrikaya toptan siparisle diktiriyorum.