Kanunları bilmiyorum fakat dilediği fiyatı verebilir ne o satmak ne de siz almak zorundasınız tek toptancı da o olmadığına göre alternatifelre bakmak tek çare gibi duruyor .Ticaret ve rekabet her yerde var bu var olmaya da devam edecek ki f/p seçimlerinde tüketiciler de buna göre alışverişini yapacak . Bu sizin dediğiniz "değnekçilik" olsun diyorsunuz kimse ucuza vermesin Dünya da öyle yerler var mı bilmiyorum fakat dediğinizi gibi olsaydı o zaman ticaretin kelime anlamı ortadan kalkıyor herkes bim gibi tek markada birleşsin .