Merhabalar, 2 ayrı web siteye girdiniz ve bu şekilde paket tasarımları açıldı. Sizce hangisi daha iyi? 2. tasarım gerçekten çok şık gözüküyor fakat 1. daha prof duruyor gibime geldi.

1.


2.