Merhaba.
Saçma, basit bir şekilde ve anın korkusuyla dolandırıldım. Çok uzun zamandır illegal bahis oynuyordum, 5-6 yıl vs, borca batınca bıraktım, bırakmak zorunda kaldım diyelim. Finans olarak çökünce önce eve bankadan kağıtlar gelmeye başladı, ardından birkaç kez dolandırmak adına polis, avukat vs. kılığında aradılar, hiçbirini yemedim ama en sonuncusunu yedim artık. Birkaç ay sonra memur olacağım için ve memuriyetin yanmaması adına, anlık bir korkuyla 8k parayı göndermiş bulundum bireysel bir hesaba. Dolandırıldığımı anlamam 25 dakika falan sürdü ama iş işten geçti. Parayı qnb hesabımdan gönderdim, onları aradım, iptal talebinde bulunduk ama bizden çıktı, bir şey yapamayız diyorlar. Alıcı banka TEB, onlarla konuştum, tamam inceliyoruz ama siz dava açın dediler, 5 gün oldu daha dönmediler bana, her gün arıyorum, inceliyoruz diyorlar. Şimdi sorum şu. Daha önce başına böyle bir şey gelen oldu mu, şikayette bulunduğunda parasını geri alabildi mı? İkinci sorum ise; ben illegal bahsi gerçekten oynadım, şu an oynamıyor olsam bile. Şikayette bulunmak amacıyla şimdi gerekli merciilere başvurursam, bu cezanın gerçeğini yeme ihtimalinden korkuyorum, şimdi gidip de kendi elimizle ceza yazdırmayalım, böyle bir şeyin olma olasılığı nedir? "Bahis oynama, hak etmişsin vs" yorumlar gelmezse sevinirim. Hepimiz her şeyin farkındayız, destek istiyorum sadece.
Not: Elimde görüşme yaptığım iki telefon numarası, whatsapp görüşme ekran kayıtları ve parayı gönderdiğim hesabın alıcısının adı soyadı var. Şu anda yapılacak en iyi şeyin gülüp geçmek ve üstüne su içmek olduğunu biliyorum ama farklı bir yol varsa diye sormak istedim
Dipnot: bu arada para yatırırken dolandırılmadım, yanlış anlaşılma olmasın

PTT görevlisi, baro tarafından atanmış uzlaşmacı avukat vs kılığıyla arayıp, uzlaşmanın son gününde olduğumu ve gün sonunda hakkımda dava açılıp, mahkemeye çıkmam gerekeceğini vs vs söylediler. Okuyunca bana da saçma geliyor nasıl yedim diyorum ama o an memuriyetin yanma korkusuyla ne düşüneceğimi bilemedim