Arkadaşım geçen hafta Teknosa dan 12bin liraya bir telefon aldı kendi markalarıymış, tekno... ile başlıyor markayı tam hatırlamadım.
1 haftadır kullanıyor oldukça memnun, yakınınızda Teknosa mağazası varsa ve android kullanmak isterseniz bir bakmanızı öneririm.
Özellikle şarj durumundan oldukça memnun olduğunu söyledi. Çok aktif kullanmasına rağmen 24 saat yetiyormuş.