Genellikle son durakla bir önceki durak arasında makas değişimi var, organize olarak giderken yada dönüşte makas değiştiriyorlar.
Bazılarında ise son duraktan sonra bir alan daha var, biz göremiyozur, sanırım bakım için vs. kullanıyorlar, yolcuları indirdikten sonra oraya gidip geri gelirken diğer perondan geliyor.