Lens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Telefondaki hiç kimse gelen mesajı sormaz. Siz yetkili telefonunu ararsınız, onlar ihtiyaç varsa bir yere aktarıp tuşlattırırlar. Rasgele arayan kişiler isterse doğrundan telefonu yüzüne kapatın.
Hocam başta *********** olduğunu anladım kapadım.