carrefoursa da falan kullanabilirsin. dün kullandık biz mesela. kasiyere söylüyoruz, sonra uygulamayı açıyoruz qr kodu okuturyoruz o kadar. eğer alış verişimiz fazlaysa tutarı kalanını nakit veriyoruz yada kredi kartı ile ödüyoruz.