digitalDev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
burası biraz muallak gibi raylar biraz geniş kalmış metronun yan dönme ihtimali var
Raylar kontrol ediliyordur herhalde ya da bu olayı anlatmak içinse dönüş rayları daha düzgündür.