E çok normal. Artık her şey otomatikleşti. İçerik önemlidir oysa. 100 kelimesi 3 TL ye yazarım diyenler o algoritmayı mahvettiler, chatgpt çıktı şimdi bir de. Oldu olacak kitapları da o yazsın. Siz olsanız okur musunuz makinenin yazdıklarını? Ben olsam, üstüne para verseler okumam. Gerçekten düşünen bir beynin yazdıkları değerlidir. (3 TL'ye yazanlar da chatgbt'nin insanius versiyonu)