Elly adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Takip + Ben de kaç gündür bunu düşünüyorum. Sektöre daha girmedim ama herşey alındı site kuruldu. Başlancak artık boşa mı kandırıyor muyuz kendimizi diye düşünüyorum. Yaşımız çok genç olsa, maddi durumumuz da iyi olsa hobi olarak girilir. Ama ana hedef pafa kazanmak, geçim derdi olunca acaba başka iş kollarına bakmak daha mı mantıklı diye düşünüyor insan
bırakın hocam hiç başlamayın. siteler yerine mobile app e girilmeli. cok daha kolay tutuluyo orda uygulamalar