Takip +
Ben de kaç gündür bunu düşünüyorum. Sektöre daha girmedim ama herşey alındı site kuruldu. Başlancak artık boşa mı kandırıyor muyuz kendimizi diye düşünüyorum. Yaşımız çok genç olsa, maddi durumumuz da iyi olsa hobi olarak girilir. Ama ana hedef para kazanmak, geçim derdi olunca acaba başka iş kollarına bakmak daha mı mantıklı diye düşünüyor insan