Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sırası var ve raylar-peronlar faklı üstad.
Yani gelen metro ile giden metronun yoldaki rayları farklı.
evet farklı ama tam olarak giden metro dönüş rayına nerede geçiyor onu göremedim o kadar bindim merak ettim