digitalDev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam ama metro iki taraftan da duvara yakın yani farklı bir raya geçmesi için iki ray olması lazım ki biraz genişlemesi lazım duvardan uzaklaşması lazım ki ray değiştireceği bir alan olmalı takip edince hep duvara yakın gidiyor
Ya son istasyona girmeden hemen önce değiştiriyorsa ?

Bu kadar basit bir sistemi nasıl kafanızda bu kadar komplike bir hale getirdiniz hayret ediyorum geceden beri 😅