Ben dediğinizi anlıyorum zaten de. Siz anlayamadınız nedense 😂
Açıkladınız hocam zaten. Siz farketmiyorsunuz. Sizin farketmemeniz yan raya geçmediği anlamına mı geliyor 😂
hocam ama metro iki taraftan da duvara yakın yani farklı bir raya geçmesi için iki ray olması lazım ki biraz genişlemesi lazım duvardan uzaklaşması lazım ki ray değiştireceği bir alan olmalı takip edince hep duvara yakın gidiyor