Hankookdan devam edebilirsiniz ben falkenciydim en son babama aldık maalesef balans tutmamaya başladı hankooka geçtim continental da olur arabanın en önemli şeyi tekerleği bişey olmaz diyip önemsemiyoruz ama bir kere lazım olacak bişey
Lastik en önemli parçalardan birisidir.
Hayatınız tamamen bunun üzerinde yuvarlanıyor.
Bu yüzden lastik benim bir prensibim vardır.
Aldığım lastiği 3 yıl, 60 km kadar kullanır atarım. 60 km yüksek bir değerdir fakat benim aracın lastikleri pahalıdır . 18 Inc lastik var sport pilot 4